czwartek, 24 października 2013

Spacerek



Co się u mnie działo  przez ostatnie kilka dni? Nic. Kompletnie nic. Akurat mam tygodniowe ferie, więc całe dnie praktycznie leże w moim cudownym, cieplutkim łóżku, oglądając filmy i rozmawiając z M na skype. Lubie takie nic nie robienie, ale ciężko jest mi wytrzymać tak dłużej niż 2 dni, bez wynurzania się z domu, dlatego wczoraj razem z mamą i bratem wybraliśmy się na spacer po okolicy i przy okazji zrobiłam kilka zdjęć. Pogoda była wspaniała, słonko świeciło, nawet było dość ciepło. Uwielbiam taką jesień :) Podobno od przyszłego tygodnia ma już być brzydka, typowo Angielska pogoda, więc trzeba korzystać z ostatnich, takich ciepłych i słonecznych dni.





















 





Teraz ciepła herbatka i maraton z Rodzinką :) Później może jeszcze uda mi się wyciągną Sare na jakieś małe zdjęcia. A co tam u Was? :) 



5 komentarzy: