sobota, 2 listopada 2013

Barbra!

Wiem, post miał pojawić się wcześniej, ale niestety przez moje wrodzone lenistwo i brak chęci na cokolwiek, dodaje go dopiero dzisiaj. Nadrobię troche dłuższym postem, niż zwykle :)

Ostatnią sobotę spędziłam z Basią i jej siostrą Anią na zdjęciach. Ogólnie nie miałyśmy jakiegoś konkretnego pomysłu, więc dużo improwizowałyśmy, dużego pola do popisu również nie miałyśmy, no ale jakoś dałyśmy rade. Najważniejsze, że Basia jest zadowolona : )






 






                                        
                                           (edit) Niestety blogger "trochę" zmienił kolory zdjęć..



Wykorzystałam jeszcze troche Basię, bo sama mam pustki w zdjęciach. Jak widać, marna ze mnie "modelka", nie mogłyśmy powstrzymać śmiechu, biegałam, skakałam jak opętana.. Czyli standardowo ha :)



Kurtka jeansowa - Szafa Basi
Czarna bokserka - H&M
Szorty - Republic
Trampki - Vans



                                             I jak, co sądzicie o zdjęciach? Podobają się?  :) 


A co u mnie? Jak już pisałam na początku, ten tydzień należałoby przypisać do tych "najbardziej leniwych". Wszystko spowodowane przez zajęcia z Angielskiego, które miały na celu przygotować naszą grupę do egzaminu, który będzie już we wtorek, i jak już byłam z powrotem w domu, jedynymi moim kierunkami była kuchnia, następnie łóżko, z którego do końca dnia się nie ruszałam praktycznie nigdzie.. Mimo, że zajęcia były dość wyczerpujące (siedzenie praktycznie w jednym miejscu przez 5 godzin dziennie, sprawiło, że jeszcze bardziej doceniam moje cudowne łóżko haha ._. ), było bardzo fajnie i wesoło. Niezbyt lubię Angielski, ale nauczyciele mieli w sobie tak pozytywną energie, że aż miło było chodzić na te lekce. Nikt nie tworzył niepotrzebnych "spin", wszyscy byli zadowoleni i w świetnych nastrojach. :) Wczoraj pisaliśmy taki "próbny" egzamin i jestem "lekko" załamana.. No ale nic, do wtorku zostało jeszcze troche czasu, więc mam nadzieje, że uda mi się jakoś ogarnąć i dam rade. : ) Teraz lecę pomóc mamie w kuchni.
A co tam u Was? Jak w szkole?
Do napisania :)


2 komentarze:

  1. heejeczkaa kocie :))
    Tu Karolinkaaa
    Ładny blog <333

    http://karolakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemaneczko laseczko
      Dziękuje, zaraz odwiedzę Twój : ***

      Usuń