środa, 4 grudnia 2013

Sara i Paulina

CZEŚĆ!
Trochę czasu nic tu nie dodawałam, co wynikało z braku nowych zdjęć, jak i nawet chęci do pisania.. Praktycznie za każdym razem, po powrocie ze szkoły, lądowałam w łóżku z kubkiem herbaty i oglądałam jakieś filmy (zazwyczaj były to Pamiętnik lub moje ukochane Wyśnione Miłości - moim zdaniem cudowne!). Niby nie powinnam narzekać na szkołe, bo przez ten czas, w sumie mieliśmy luz, ale lekcje Angielskiego totalnie odbierają chęci na cokolwiek.. Ale na szczęście do Świątecznego Holidaya zostało już tylko 16 dni! :D Z czego ostatni tydzień szkoły jest przeznaczony na różne zajęcia artystyczne, konkursy, zbiórki dla potrzebujących etc. także spoko :p Właśnie, co do tych zbiórek.. Będę jednym z Elfów Świętego Mikołaja.. Nie wierze, że dałam się w to wrobić. Tak, czy siak myśle, że będzie to fajna zabawa. Zabiore ze sobą tego dnia aparat i pokażę Wam później, jak to wszystko wyglądało :)

Ostatnią niedziele spędziłam z Sarą i Pauliną na zdjęciach. Pogoda była idealna, pomijając niską temperaturę.. Strasznie długo się zabierałyśmy na te zdjęcia, bo aż 2 tygodnie, ale w końcu się udało :) Zmarzłyśmy strasznie, ale myśle, że się opłacało i efekty każdemu się podobają :)


Paulina Stanisławska 






Marynarka: Primark
Koszula i jeansy: Szafa Sary

   


Sweter: SH
Leginsy: H&M
Trampki: Converse



Sara Tracz

I ja :)

Sweterek: Szafa mamy
Jeansy: H&M
Trampki: Vans



*Niestety, jeszcze nie zdążyłam ogarnąć wszystkich zdjęć, także reszty możecie się spodziewać wkrótce na facebooku (https://www.facebook.com/tala.augustyniak.photography?ref=hl)

Za kilka dni, mam nadzieje, kolejne zdjęcia, tym razem z Julią :) Pomysły są, teraz tylko, żeby pogoda dopisała.. Zobaczymy co z tego wyjdzie :p

A co tam u Was? Jak przygotowania do świąt? Może macie jakieś propozycje na prezenty? Piszcie! : *

Zmykam do geografii i chemii, lekcje same niestety się nie zrobią..
Pa :*

6 komentarzy:

  1. Siemka!
    Twój blog, jest nadzwyczajny i niespotykany! Nie wiem jak ty to robisz, ale piszesz tak ciekawie! Jestem bardzo wybredna w czytaniu blogów, ponieważ czytam tylko te nadzwyczajne, a twój taki jest! Bardzo lubię go czytać i myślę, że dopóki będziesz go pisać ja będe go czytała
    Bardz, ale to bardzo zależy mi abyś zobaczyła mój, to nie jest tak,że chcę ci się podlizać, ale jesteś dla mnie tak wielkim autorytetem, że naprawdę błagam cię żebyś zobaczyła mój blog!
    http://kolorowa1233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! :)
    Dziękuję za te przemiłe (choć moim zdaniem troche przesadzone :3) słowa, jest mi bardzo miło :)
    Odwiedziłam Twój blog :) Przeczytałam pare postów i bardzo spodobały mi się zdjęcia do jednego z nich (zostawiłam pod nim komentarz:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ani te zdjecia dobre technicznie ani ciekawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie są to najlepsze zdjęcia, ale jeszcze się uczę i cały czas nad nimi pracuje.

      Usuń
  4. A chuj ci w dupe anonimku / Damian

    OdpowiedzUsuń