sobota, 12 października 2013

Szczecin

Dzisiejsza pogoda troche popsuła mi plany... Chciałam zrobić niespodziankę dziewczynom, ale przez nieustannie padający deszcz, jestem zmuszona zostać w domu :/  Uwielbiam jesień, jest tak kolorowo, ale szkoda, że przez większość czasu strasznie wieje i pada deszcz.. No nic. 
Przeglądałam zdjęcia z wakacji i pomyślałam, że podzielę się z Wami zdjęciami, które zrobiłam na wyjeździe do Szczecina. Była to szybka "wycieczka", głównie chodziło o zakupy, ale oczywiście nie mogło zabraknąć spotkania z Pamelą i Natalką, co skończyło się owymi zdjęciami. Zaraz po zakupach, wsiadłyśmy do auta objechałyśmy pół miasta i w końcu dotarłyśmy na Wały Chrobrego i choć miałyśmy jedynie godzinę, wszystkie byłyśmy zadowolone z efektów :) Jak zwykle, do głowy wpadła mi kolejna masa pomysłów, chciałabym je zrealizować, więc mam nadzieje, że w przyszłym roku, będzie mi dane spędzić o wiele więcej czasu w Szczecinie :)   
















Za tydzień będę już miała tygodniowe ferie, nie sądziłam, że tak szybko zleci pierwszy semestr. No ale jeszcze czekają mnie dwa egzaminy i dwa eseje to skończenia..  Ja zaraz zrobię sobie herbatkę i lecę uczyć się na geografie. A u Was jak w szkole? Dużo macie sprawdzianów? 

2 komentarze: