poniedziałek, 23 lipca 2012

Hello : )


No więc .. Od czego by tu zacząć?.. 
Jestem Nuśka (po lewej), a ta po prawej to Tala. : ) 
Już kiedyś chciałyśmy założyć razem bloga, ale jakoś nie było okazji.
A dzisiaj, wracając z miasta, postanowiłyśmy wprowadzić nasz pomysł z założeniem Blogspota w życie. : ) 

Nuśka: - No to teraz napiszmy coś o sobie, jakie to my jesteśmy wspaniałe *_* 
Tala: - Tylko nie piszmy całej prawdy, bo ludzie popadną w  depresję  :D  
HAHAHA :D 

Nuśka jest zapalonym widzem Anime oraz różnych Koreańskich/Japońskich/Tajwańskich dram (Tala:- czymkolwiek to jest :D ). Uwielbia Mange, a  ściany w jej pokoju są zapełnione rysunkami jej postaci (niedługo na pewno sie nimi pochwali :D). Poza tym jest wspaniałą osobą, dzięki której jestem w stanie przeżyć w jednej z Brytyjskich szkół. Co nie oznacza, że jest taka cudowna, bo potrafi nieźle zaleźć człowiekowi za skórę... (Nuśka: - Ejj, przecież ja nie mam żadnych wad :D     Tala : - Bitch Please. :D )  No ale i tak ją kocham. : ) 


Za to Tala uwielbia fotografować. Robi zdjęcia w sumie wszystkiemu, co na potka na swej drodze (nawet komarom! xd) i nawet jej to wychodzi : )  i wręcz kocha swój aparat, chyba aż za bardzo ... 
No i chyba nikogo nie zdziwi to, że prowadzi Photobloga (photoblog.pl/jarramsiee), od którego jest "troszeczkę" uzależniona ... No ale cóż .. 
Nie sądze żeby była fanką one direction, ale jak widzi tego blondyna (Nialla bodajże), to zawał serca na miejscu *.*
No i jak mogłam zapomnieć o tym, że kocha spamować mi tablice na fb -.-
Pisała, że jest w stanie przeżyć w szkole dzięki mnie? o.O haha...co za ironia, bo ja się tam do niej jakoś specjalnie nie przyznaje (ale i tak znajdzie mnie zawsze i wszędzie, jak ninja xD). A poza tym, powinna mnie wielbić za to, że chodzę z nią na zakupy, bo wierzcie mi na słowo, to nie jest najłatwiejsza rzecz na świecie ;P 


Tak na koniec chciałyśmy dodac, że blog będzie mniej więcej o wszystkim co nam przyjdzie do naszych jakże cudnych mózgownic. Yhmm Nuśka być może zajmie się jakimś opowiadaniem i Anime/Mangą. A Tala będzie zajmować się fotografowaniem świata i naszych pięknych twarzyczek (czujesz ten sarkam? ;p) oraz graficzną stroną Bloga, pewnie też będzie tu publikować swoje przemyślenia na różne tematy.
Czyli jednym słowem Blog będzie o wszystkim i o niczym, więc mamy nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. : ) 
Cześć.  

Tala: Peace love and Justin Bieber . 

A Nuśka leży na ziemi i sika ze śmiechu ;O
HAHAHAHHA 
:D 

1 komentarz:

  1. Ja,Ciebie chyba normalnie zabije za te pierwsze zdjęcie!
    *eevery

    OdpowiedzUsuń