wtorek, 24 lipca 2012

Tala: Fotografia moją pasją.

Siemka  : ) 

Jak już wczoraj pisałyśmy z Nuśką, uwielbiam fotografować. Jest to chyba jedyne zajęcie, które wykonuje ze 100%, szczerym uśmiechem na twarzy : ) Sprawia mi to ogromną przyjemność. Żaden pobyt w Polsce nie obchodzi się bez przynajmniej jednej sesji zdjęciowej. Tak samo w Anglii , kiedy jest tylko okazja i znajdzie się jakiś model/modelka bądź obiekt, który przykuje moją uwagę, od razu lecę po aparat i pstrykam zdjęcia. Macie tu kilka zdjęć, z miłą chęcią poczytam komentarze co o nich myślicie, i czy wam się podobają : )  










Mam nadzieję, że sie Wam podobają, licze na opinie w komentarzach : ) 
A tymczasem zostawiam Was z tymi zdjęciami i lecę do rodzinki. 
Cześć. 

 Tala ~ 

5 komentarzy:

  1. hahaha pomyliłam się i nie tu dodałam komentarzxd
    Ale normalnie Cię rozwalę,jak przyjedziesz!
    *eevery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taam :D będziesz sławna nie tylko na Fbl :D
      + Nie mogłam nie dodać tych zdjęć :p

      Usuń
    2. hahhah:*
      *eevery

      Usuń
  2. Jaki masz aparat ??

    OdpowiedzUsuń