poniedziałek, 30 lipca 2012

Tala: OMG!OMG!OMG! :D

Siemanko :D

Tak na wstępie, Nuśka kończy już drugą część opowiadania !  Podejrzewam , że jutro bądź pojutrze je doda : ) 

Nuśka kazała mi dodać posta, więc proszę Cię bardzo, dodaje posta pomijając fakt, że nie mam weny.
No cóż.. Bywa :3  Ogólnie jest bardzo okej. W czwartek wyjeżdżam na wakacje do Polski, więc rzadko będę dodawać posty. A jeśli już dodam cokolwiek, to na pewno będzie więcej zdjęć, niż samego czytania. Musze jeszcze jutro jechać do Spaldingu z ciocią, bo musimy pozałatwiać parę spraw gdzieś tam i jeszcze sprawdzić czy wszystko spakowała.
Zapowiadają się ciekawe sesje, także bardzo się ciesze.
Będzie również  parę wyjazdów, spotkań z bardzo fajnymi osobami,  także mam nadzieję, że te wakacje będą udane w 100%. : )

Zdjęć dzisiaj nie dodam , gdyż iż ponieważ ich nie mam :c 

Ostatnio ludzie popadli w jakiś szał, a wszystko za sprawą Igrzysk Olimpijskich. Troche mie to śmieszy, bo ludzie, którzy na ogół nie interesują się sportem, zaczęli być wiernymi fanami np siatkówki czy chociażby tenisa. Tak samo było podczas EURO 2012. Nagle wszyscy stali się wiernymi fanami piłki nożnej, tym bardziej Polskiej piłki nożnej. Przyznam szczerze, że nie jestem fanką footballu, ale z miłą chęcią oglądałam wszystkie mecze, ale nie robiłam wielkiego halo, kiedy Polska reprezentacja nie wyszła z grupy. W sumie byłam dumna, że chociaż tyle osiągnęli, patrząc na ich  poprzednie wyniki w tym sporcie. 
Teraz, kiedy Agnieszce Radwańskiej nie udało się wygrać Julią Goerges, Polacy są zawiedzeni, bo mieli większe oczekiwania co do naszej tenisistki. Ja mimo wszystko jej gratuluje, chociażby tego, że miała szanse zawalczyć o ten medal. Co do reszty, jasne, trzymam kciuki za resztę naszych reprezentantów, ale jakoś nie szczególnie ciągnie mnie do oglądania tych zawodów. Jak już je oglądam to wtedy, kiedy spodoba mi się dana konkurencja sportowa, np pływanie (Nuśka te klaty <3 :D haha) czy judo. Nie pytajcie mnie jakie są wyniki, bo i tak ich nie pamiętam i nie hejtujcie mnie za to, po prostu nie jestem wierną fanką sportu. WF-u unikam, a jedynym sportem, którym się interesuje jest żużel. Także no . : )   
Idę ogarnąć fejsa i na skypa do chłopaków, bo coś ode mnie znowu chcą ..  No trudno : )  

Tumblr_lrfpd4whe41qc4uvwo1_r1_400_large

Miłego : ) <3
Tala ~ 





3 komentarze:

  1. świetne <3
    zapraszam do mnie dodałam do obserwowanych jak chcesz to też dodaj :P
    www.love-me4-ever.blogspot.com
    będę się podpisywać Paylina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Blog . ;)
    Zapraszam do mnie --> http://www.wszystko-co-mnie-otacza.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń