sobota, 20 października 2012

WRACAMY! :) #Tala





Hej, cześć i czołem :D 
Tak na wstępie, chciałabym przeprosić w swoim, jak i w Nuśki imieniu, za to, że nas tak długo nie było. 
Obie nie miałyśmy zbyt czasu, ani nawet chęci na dodanie tu czegokolwiek. 
Nie wiem czy Nuśka również będzie kontynuować prowadzenie tego bloga, wszystko będzie wiadome za kilka dni. + Nie wiem, czy dokończy to opowiadanie.

Ogólnie, u mnie jest wszystko w porządku :)
Jest co raz więcej powodów, które sprawiają, że chcę zostać w Anglii :)
Ale i tak zawsze będę wracać do Gorzowa. <3 Zawsze się znajdzie coś/ktoś, co będzie mnie tak przyciągało, sprawiało, że chcę tam zostać.
Co do mojego "fotografowania".. Zaczyna się robić co raz poważniej :)
Co raz więcej sesji, co raz więcej ciekawszych pomysłów na sesje. Ciesze się tym bardzo :)
Za kilka miesięcy, będę zaczynać praktyki i mam nadzieję, że będą one związane właśnie z fotografią <3
Za namową moich genialnych, z leksza pokręconych przyjaciółek, założyłam stronke na facebooku, na którą dodaję swoje prace :) [[ KLIK ]]  Mam nadzieję, że się Wam podobają +Zapraszam do polubienia :) 
Prawdopodobnie jutro dodam kilka zdjęć z sesji z Pamelą <3 
A na dzisiaj to tyle :)  
CZEŚĆ :)
 Macie moją nieogarniętą mordke, jeszcze z rana :)
Sławek - "SIEMA GRZYFECKO"  . 
+Ciekawe, jak tam Twoje jabłka ?..


p.s.: Polecacie jakiś film na wieczór ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz